Anonymous asked: "ahhhh! when is chapter 11 gonna be up? i'm soooooo excited! :D your fanfic is GREAT! <3 xx"

That is so sweet of you little anon. Although I probably won’t get around to updating it soon or, to be perfectly honest, ever. I just don’t have the time anymore. I started the fic when I was unemployed and my posting after I got my 40hr/wk job just went downhill quickly. I wish I could have finished it. Maybe I will someday, but it probably won’t be soon! 

Sorry :-( 

(and I just randomly looked on my blog and how is it possible that there were 7 people on my blog? Well 6 if you don’t count me. I haven’t posted anything in MONTHS!!)

posted 1 year ago

Anonymous asked: "oh yes yes and yes! finally! i love it! please upload the next chapter soon! please! *-* ♥"

YAY! Thank you! :) 

I’m gonna work on it tonight but I’m not sure when the next chapter will be ready. 

posted 2 years ago

Anonymous asked: "SOOOO GLAD YOU UPDATED :D"

I’m glad I did too! I want to actually finish the story rather than leave it! 

posted 2 years ago

madefornath:

©

via ohclfford · originally by gloucestur

Once again, sorry it took so long! Let me know what you think! This chapter has some fluff in it so hopefully that makes the wait worth it! 

Let the Adventure Begin: Chapter Ten

posted 2 years ago with 1 note

via thewanteds · originally by gloucestur

yousykesything:

shit edit
but i’m sobbing here

yousykesything:

shit edit

but i’m sobbing here


via fy-thewanted · originally by redwillrun

via ohclfford · originally by prattlord

colours-in-the-sky asked: "the last chapter of your fanfic made me laugh so much. Please update soon!"

Ahhh! Thank you! I’ll do my best to get around to writing the next chapter soon! 

posted 2 years ago